Tükörbe zárva folytatása - 1. rész

Ahogy már írtam, egyesek kíváncsiak voltak a történet folytatására. Neki is láttam már rég, de sok minden közbe jött, nem volt időm (meg persze el is felejtkeztem róla) befejezni. Több variáció is készült, amiből kettőt tartottam meg. Az egyik csak PhotoFiltre-ben készült, míg a másik is ott, de a végső simításokat Photoshopban végeztem. Talán már írtam, hogy a laptop nem szimpatizál a Photoshoppal. Szeret lefagyni, vagy legnagyobb örömömre meg sem nyitja, vagy ha úgy dönt, hogy megnyitja akkor minimum egy negyed órába telik neki. A PhotoFiltre-t ellenben szereti, mert pár másodperc alatt megnyitja és nem nyavajog munka közben. Így ha PS-re vagyok kényszerülve akkor a konyhába helyezem át a PC-t és míg dolgozik, addig főzök, mosogatok vagy más egyebet csinálok. Egy kicsit finnyás a gép, megválogatja, hogy milyen programok futhatnak zökkenő mentesen rajta, melyek nem. Valamint szereti félig megnyitni a weboldalakat is. De be kell érnem ennyivel, amíg nem lesz pénzem egy jobbra.
Szóval ahogy pár mondattal feljebb írtam két változat készült. Az egyik inkább hajaz a fényképmódosításokra, és teljesen úgy néz ki, mint egy mozi plakát. Míg a másik inkább scrapbook-os.
Íme az első variáció (egyébként ez tetszik a legjobban nekem, persze ezzel volt a legtöbb gondom):


Felhasznált elemek:
a vár és a boszi stock photo a deviantart-ról

A második kép pedig a következő:


Felhasznált elemek:
mint az előzőnél
Diana´s Creations Background

Bár elég egyszerűnek tűnik az egész, de azért ezzel is volt egy kis munkám. Most pedig kihirdetek egy kis játékot. A nyeremény pedig egy kis móka, kacagás, és hasonló dolgok. :-)

Játék!

Szerintem tök jó móka volt, hogy a legelső Tükörbe zárva oldallal kapcsolatban mindenkinek más és más történet jutott az eszébe. Ezért gondoltam, hogy lehet folytatni a mesélést. Persze nekem is van egy mese verzióm, azonban azt egy ideig nem közlöm le. Megkérek mindenkit, aki szeretne játszani velem, hogy nyugodtan írjatok le, hogy szerintetek milyen történet elevenedik meg az oldalon. Egy hét után elárulom az én történetemet is.
A kommentárotokat elhelyezhetitek itt is és a Cewe-n is (igaz ott csak az egyik képet találhatjátok meg). Persze várom a technikai észrevételeteket is valamint egyéb ötleteket is szívesen fogadok.

1 megjegyzés:

  1. Halló-halló!
    Nekem az első jobban bejön, mert olyan valóságos. A történetem ehhez:
    A gonosz boszi észrevétlenül lopakodott a hercegnő után, aki titkos menyegzőjére igyekezett egy elhagyatott templomba. Szűk körben tervezték lovagjával a kézfogót, de lehet, h a boszi megakadályozza a frigy létrejöttét?! Az arca nagyon elszánt...

    Én pedig egy blogger díjat szeretnék átadni Neked, kérlek, nézz be hozzám!

    VálaszTörlés