Csak azért is...

Csak azért is leülök a gép elé és valami mást is csinálok. Csak azért sem érdekel, hogy mit szól majd az anyósom, vagy apósom esetleg a sógornőm, ha megjelennek és épp a gép előtt ücsörgök. Mert engem is megillett egy kis pihenés és arról meg aztán egyáltalán nem tehetek, hogy ők akkor jönnek, amikor én pihenni szeretnék az egész napos házimunka után. Csak azért is elengedem a fülem mellett az epés megjegyzéseket, mi szerint egész nap itthon vagyok és ráérek takarítani, ezért mindennek csillognia kell, vagy majd megtudod milyen nehéz az élet, ha gyereked lesz, akkor már nem érsz rá semmire. Mert hogy egy gyerekes anyát annyira lefoglal a gyermeke, hogy nincs ideje semmire, annak ellenére, hogy az anyósa mos, főz, takarít helyette.
Csak azért is megköszönöm a kommentjeiteket. Nagyon jól esik ha hozzászóltok az oldalaimhoz, és a tanácsaitok is. Köszönöm Évának a penész ellenszerét (a reklám helye: Ultra Szavo penész elleni szer). Margó kommentjét, valamint a bejegyzését a blogján. Persze a többiekét is, csak mivel lusta vagyok mindenkit kiírni, ezért nem sorolom fel.
Szerencsésen túl vagyok egy nehéz hétvégén. Sajnos még jó pár napig el leszek foglalva a mosással és a vasalással. De igyekszem valamit alkotni is. Van egy-pár ötletem is, amit meg szeretnék valósítani. Egyébként a jó hangulatomat gyermekdalokkal próbálom megőrizni főleg egy ilyen esős napon. Bár furán hangzik, de működik. Az egész ötlet a szombati ebéd alatt kezdődött. Hurkát sütöttem, amikor is eszembe jutott egy dalocska amiben benne volt a véres hurka. Addig-addig gondolkodtam rajta, míg meg nem kerestem a neten. És azóta csak ezt dúdolgatom. Ez valójában a Faragószék c. dal. Általános iskolában énekeltem utoljára. Ma pedig egy másik jutott az eszembe, ami akkor is jó kedvet fakaszt, ha nincs is. A címe meg nem más, mint Ha jó a kedved... Különben ez a két dal alapján egy jó ötletem támadt, de azt majd később. Szóval ha valaki most egy kicsit rossz hangulatban van, annak merem ajánlani, hogy dalolászon magában.

1 megjegyzés:

  1. Vannak nyomások és viharok is és néha azok tudnak a legszeretetlenebbül viselkedni akik a legközelebb vannak hozzánk.De nem szabad erre nézni sem megkeseredni.Amit említesz a dalolászás
    tökéletes szelep a stressz kieresztésére.Ha esetleg még egy kis tánc/ugribugri is szóba jöhet az maga a méregtelenítés:)Mellesleg ha már itt osztomazészt :D Semelyik szülőnek sem szabad engedni hogy a Ti életeteket Ők éljék.Bizonyos pontig szólhatnak bele csak a dolgokba és ezt egy szerető szülőnek meg kell érteni ha nem akarja megmérgezni a házasságotokat.Le kell fektetni a határokat addig amíg nem késő.
    Na de maradjunk a dalolásnál!

    VálaszTörlés