Színek

Kreen egy újabb készletét hoztam, ami ingyenes ráadásul. a címe The life in colors. Az előnézeti ellenére sok elemet tartalmaz.
Itt beszerezhetitek
Az oldalam pedig:
Most utólag rájöttem, hogy az alsó, lelógó képet tükrözni kellett volna és a másik saroknál lógatni.post signature
Most egy kicsit hülyén érzem magam, bár lehet, hogy nincs okom rá. Talán elkiabáltam a Calis dolgot. Mert miután visszaírtam neki nem kaptam választ. Azon gondolkodtam, hogy nem írtam-e valami oltári nagy hülyeséget, amelyből esetleg azt vehette ki, hogy nem akarok a csapatába tartozni. Az én angolom az egyenlő a nullával. De lehet, hogy csak nem ér rá. Lehet, hogy kell még várni, úgy mint Steph-nél, amikor vendégnek jelentkeztem hozzá. Jó pár hónap is eltelt, mire jelentkezett. De mindenesetre legközelebb csak magamban fogok örülni és ha minden biztos, akkor osztom meg. De az önbizalmamon azért nagyot lendített az egész. :D

Kellemes napot kívánok mindenkinek!
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése