Nebulók

Szeptemberrel elkezdődött az iskola. Már mindenki ki is pihenhette mára az iskolakezdés megrázkódtatásait. Gondolok itt a szülőkre és a gyerekekre is. Egyébként gyerekként mindig irigyeltem a felnőtteket, mert munkába jártak és kaptak pénzt, valamint a munka után nem kellett leckét írniuk estig. Aztán persze ahogy elkezdtem dolgozni el kezdett hiányozni az iskola. Sajnos nem mehettem főiskolára. Irigyeltem a gyerekeket azért, hogy annyi szünetük volt. Mert nekem sokszor nem volt elég a regenerálódásra a karácsony, húsvét és egyéb ünnepek. A szabimon pedig nem mentem nyaralni. Diákként még a magyar diákokat is irigyeltem, mert hát nálunk nincs március 15.-e meg pünkösd. De ha az ember összeszámolja, akkor Szlovákiában négy darab ünneppel több van, mint itt. Egyébként még most is szívesen visszaülnék az iskolapadba és tanulnék cukrászatot, vagy informatikát. De ehhez pénz kell és sajnos fölös pénzem nincs. Na de visszatérve az iskolakezdésre (egyébként elárulom az anyukáknak, akik a tankönyvcsomagért szép pénzt fizettek, hogy Szlovákiában nem kell megvenni a könyveket. Most lehet mérgelődni és szidni a rendszert.), a tervezők is készültek az iskolakezdésre és csak ontják az ezzel kapcsolatos készleteket. Bettiee is készített egy ilyen készletet, melynek címe mi más is lehetne, mint az, hogy Nebulók. Megvásárolható a Digi Boutiknál.
Az oldalam pedig:

Kellemes napot kívánok mindenkinek!
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése