A képzelet világa

Eddig egy CT munkám volt minden készlethez. Most azonban két oldalt hoztam. Egyszerre készültek. Hol az egyiken dolgoztam, hol a másikon attól függően, hogy mennyire volt ötletem és ihletem az oldalak folytatásához.  Az egész a képek keresgélésével kezdődött, mert Kreen legújabb készlete, melynek címe Les portes du temps (Kreen angol fordítása szerint A sötétség) igen meseszerű lett, amihez hercegnők és egyéb alakok kellenek. 
Megvásárolható ITT
Ha jól emlékszem Hékás ajánlotta a Cewe azon kihívásánál a Photodom.com oldalt, aminél olyan oldalt kellett készíteni, melynek stílusa nem áll közel hozzánk. Ezen az oldalon láttam sok szép fotót, de egy ukrán (azt hiszem) fotós Seriv munkái tetszettek meg a legjobban eddig (itt megnézhetitek az oldalra feltöltött képeit). Az egyik hangulatában és színeiben is megtetszett, így ezzel kezdtem neki az oldalamnak. Csak más hátteret használtam. Miközben keresgéltem, rábukkantam egy másik képre is. Így azt is kipróbáltam és valahogy jobban ment a háttérhez, mint a másik, bár időközben találtam az első fotónak jobb hátteret. Aztán valahogy nem volt szívem félbehagyni egyiket se és lassan megjött az ihlet is mindkettőhöz, így két oldal lett. Az egyik inkább fantasy lenne, bár még mindig van mit gyakorolnom. Miután kész lett a két könyv jutott az eszembe. Az elfújta a szél (talán 15 lehettem amikor elolvastam, anyám szerint túl fiatal vagyok a könyvhöz, pedig az olvasás előtt már láttam filmen is) és Alice Csodaországban (ezt nem olvastam, csak láttam).


 post signature
Ma kaptam levelet Steph-től. Annak idején egy CT Calljára jelentkeztem. Állandó csapattagnak nem vett be, de két hónapig vendégeskedhetek nála. Örülök neki, de most hirtelen sok lett egyszerre, hisz a ma jó pár oldalt akarok elkészíteni, mert talán holnap és a jövő héten nem jutok géphez. Így félek egy kicsit, hogy nagyon lemerítem a kreatív elemeimet. De remélem nem így lesz.

Kellemes napot kívánok mindenkinek!
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése