Csipkerózsika

Először is szeretném megköszönni a sok-sok kedves szót, melyet kaptam az elmúlt héten és a törődést is, amit kimutattatok felém. Igyekszem majd néha beszámolni  az állapotomról. Egyébként eléggé jól viselhető eddig minden, csak ne lennék annyira fáradt egész nap. Valamint azt vettem észre, hogy valahogy még jobban összezsugorodott a nap, mert bár eddig sem volt időm semmire, most még duplán sincs. Egy kicsit el vagyok maradva, ez a scrapot és a blogot is érinti. Igaz a most abból állt, hogy a tb-t próbáltam elintézni, de mindig akadékoskodtak az apehnál vagy a egészségügyi pénztárnál. Végül kaptam egy telefonszámot, amit fel kellett hívnom, hogy kiderüljön, hogy lehet ezt az egészet elintézni. Ott persze kiderült, hogy milyen papírokra van szükségem, amit persze Esztergomban is megmondhattak volna, sőt tudniuk kellett volna. Ezért egy kicsit dühös voltam. Ma pedig Párkányba kellett volna mennem a papírokért, de az autó nem indult az apósoméknak. Hát így jártam. Pedig már nagyon mennék orvoshoz, mert még most sem fogom fel, hogy terhes vagyok és az orvos szava talán elhitetné velem. Meg ultrahangra is szeretnék menni, hogy lássam is a pici babát. Nagyon örülök és igazi élményként élem meg ezt az egészet. A férjem is minden este megkérdezi, hogy hogy éreztem aznap. Ő is izgatott, csak mint minden pasi, nem mutassa ki az érzéseit. Szóval el vagyok egy kicsit havazva, ezért csak ma tudtam bemutatni Bettiee legújabb készletét, ami tegnap jelent meg. A címe Dream sweet dreams.
Megvásárolható a Digi Boutik-ban
Az oldalam pedig, melyen saját magamat akartam ábrázolni, mert eléggé álomszuszék vagyok mostanság:
Egy kicsit gondban voltam a lány ruhájával, mert eléggé sötét kék színű volt és nem passzolt az oldalhoz és bármit próbáltam ki, nem sikerült összehangolnom a színeket. Végül kijelöltem úgy ahogy a ruhát és a kijelölést kitöltöttem egy világos színnel majd ráblendingeltem a lányra. Így lett barnás, bordós árnyalatú.


Kellemes napot kívánok mindenkinek!
post signature

1 megjegyzés:

  1. Szerintem eszméletlen jó lett! Nagyon tetszik!

    Ha majd megoldódik ez az átkozott bürokrácia, hidd el, akkor se lesz időd még semmire! :) Pihenj! Ez a legfontosabb mindkettőtök számára! Nem gond, ha egy kicsit elhanyagolsz minket, mert tudunk rólad, rólatok. Ennek örülünk, és, ha valami fontos lesz, úgyis tudatod velünk. Élvezd a másállapotod! Gyorsan el fog telni ez a 9 hónap, úgyhogy légy most hedonista, és élvezd ki minden percét! :)))

    VálaszTörlés