Hattyúk tava

Úgy érzem, hogy lassan kezd kialakulni a stílusom és kezdem megtalálni azokat a designereket, akik készleteit szivesen használom. A Scrapofangel készletei nagyon megtetszettek, ahogy két OKC-t is készíthettem velük. Ezért a harmadikat is beszereztem, mert elönézetben szépnek mutatkozott. De aztán hoppon maradtam, mert az én stílusomtól teljesen eltérö oldalt tudtam csak készíteni belöle. Nem akartam más készleteket is felhasználni, ezért gondoltam valami mást is kipróbálok. Nagyon tetszenek Hékás és Szrjudit oldalai, ezért úgy gondoltam, hogy megpróbálkozom hasonló oldallal. A készlet pedig valahogy súgta, hogy ö erre való. Így hát nézegettem a fent említett scrapperek munkáit, próbálkoztam és igyekeztem. Persze messze elmarad a fent említettek oldalai mellett, de amikor megláttam a már számomra kész oldalt, egy kis deja vu érzésem támadt. Olyan érzésem volt, mint amikor a legelsö scraperes oldalamat készítettem, legelsö cewe kihívásra, amin részt vettem (itt meg lehet nézni). Akkor éreztem azt, hogy nem olyan, mint azoké, akik régebb óta foglalkoznak vele, de nekem, mint kezdönek megfelel és idövel lesz jobb is. Egyébként ez az oldal dalszövegeket is tartalmaz, ami a mostani CEWE kihívás témája. Remélem nem fogok lemaradni róla.
Vagyis az az érzésem támadt a kész oldalam láttán, hogy ha sok hasonló stílusú oldalt próbálok készíteni és sokat leskelödök másoknál, akkor idövel jobb is lesz majd. Hisz tudom, hogy nem jó, és tudom,  vannak benne hibák, de boldog voltam, amikor úgy éreztem, hogy most már készen vagyok vele. De azt hiszem egy ideig maradok a pakolgatásnál és abban próbálok fejlödni és talán késbb megpróbálom ezen stílust is „kitanulni”.






















Scrapofangel - Life in worderland

Még utolsó mondatomként ily késöi órában kívánok minden egyes nöi olvasómnak Boldog Nönapot!

post signature

2 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes!! Mindent ki kell próbálni! Csúcsszper lett!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen az elismerő szavakat, nagyon jól esett ilyet olvasni korán reggel :) Az oldalad pedig valóban fantasztikus. Nem csak egy kezdő, de egy haladó is megirigyelné ;) Csak így tovább!

    VálaszTörlés