Vegyes

A következő oldalak a még nem publikált CT munkáim Bettiee-nél (sajnos már nem tervez), Cewés kihívásra készült oldal és egyéb scrap vagy a Photoshopban készült munkám.
A következő két oldal Bettiee két készletéhez készült, még tavaly nyár elején. Jázmin egy éves szülinapján készült fotókat használtam:

A következő Osli készletével készült OKC oldal. Teljesen más stílus, mint ami én vagyok, ennek ellenére imádtam:
A következő két oldal a Cewés Csinálj amit akarsz kihívásra készült. Mindig lemaradtam róla, most pótoltam a hiányosságot méghozzá két DW-s (Doctor Who) oldallal:
Az erdőt és a Tardis-t a deviantARTos stockphoto-ból készítettem, a lány egy régi oldalamból vettem. A feladat pedig az volt, hogy mindenki lépjen ki a komfortzónájából, azaz alkosson olyan készlettel, vagy készítsen olyan oldalt, ami nem megszokott tőle.
Itt is a deviantARTról szerzett képeket használtam. Kedvenc sorozatunkat, filmünket kell megörökíteni.

Végül, ahogy már írtam, állást keresek. Létrehoztam egy weboldalt és elkészítettem egy önéletrajzot Preziben. Mindezekről későbbi bejegyzésben írok. Ezekhez készítettem a következő képet, szintén a Deviantartról letöltött hozzávalókból.
Augusztusban esküvőn voltunk. A legjobb barátnőm ment férjhez. Igazi spanyol-szlovák-magyar esküvő volt. A barátnőm nászajándékba egy üveg pálinkát kért, amit meg is kapott, persze mást is adtunk mellé. Egy szép, névre szóló címkét készítettem az ifjú párnak:


Kellemes napot kívánok mindenkinek!
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése