Ajándékot adni jó!

A Cewe fórumán futott (már vége van, de még van pár emberke felé tartozásom) a Kép egymásnak játék. Itt következnének a már elkészült, de eddig nem publikált oldalak. Sajnos a felhasznált készleteket nem tudom megosztani veled, mivel az eredeti .psd fájlok elvesztek, ezekben tároltam ezeket az adatokat. Én is kaptam sok-sok gyönyörűséget, majd megmutatom azokat is.
Eagleszemnek készült:
Kacsáé:
Krisssz oldalához tartozik egy sztori is. Amikor "megálmodtam" az oldalt, gondoltam milyen jópofa lenne, ha a Nikon reklámhoz hasonló scrap oldalt készítenék. Tudtam, hogy Krisssz szeret fényképezni, de álmomban sem gondoltam volna, hogy a Nikon a kedvenc márkája. Ez jól kitaláltam! Íme a kész "mű":
Nessita oldala:
Nzsuzsáé:
Szrjudité:
és végül Zitz oldala:
Most ennyi, a többiek se szomorkodjanak, mert nem maradnak oldal nélkül. Folytatás következik...

Kellemes napot kívánok mindenkinek!
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése