Bocsánat

Bocsánatot kérek minden egyes követőmtől, sajnos nagyon elhanyagoltam a blogot. Ennek több oka is volt, van.
A tavalyi évem nem volt valami felhőtlen. Nem akartam bejegyzéseken át keseregni, ezért inkább megvártam, míg egy kicsit javul a helyzet.
Ezen kívül nem is volt időm, főleg nem a scrapra. Jázmin igényelte a foglalkozást és nem szereti ha én vagy az apja a számítógép előtt ül. Persze meg is látszik a Jázminra fordított idő, mert a múltkor a védőnő csak nézett, amikor elmondta a Kom, kom, kominár szlovák mondókát, a Répamesét, Fúj a szél a fákat, Csicsíjja babája dalocskákat.
Végül, amikor már lett volna lehetőségem, elromlott a számítógép és le kellett cserélni egy újra. A régin lévő adatokat csak mostanában tudtam megszerezni, pótolni. Ezen kívül a december a karácsonyi készülődés ideje volt, és több projektbe is belevágtam.
Az egyik egy készülő könyv album, amiről képeket egy következő bejegyzésben mutatok, valamint januártól újra nekiláttam felkutatni álmaim munkahelyét. Eddig kisebb sikerrel.
Készült pár scrap oldal, amiket szintén egy következő bejegyzésben megmutatok, minimális szöveg mellett.
Ez lenne a bocsánatkérésem oka és a magyarázkodásom.
Kellemes napot kívánok mindenkinek!post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése