A fantom és A kék szimfónia

Nagyon le vagyok maradva. Vagy túl sok készlet jelent meg most a hosszú hétvégén. Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy valami oknál fogva a biológiai órám elromlott. Mert egy óráig aktív és fitt vagyok, de utána teljesen lelassulok és elálmosodom, semmihez sem marad erőm, le kell pihennem. Hat órakor összeszedem magam, mert általában a férjem akkor ér haza, a kutyák kaparják az ajtót, mert eljött a vacsora idő. Miután mindenki megvacsorázott megint elfogy az erőm és nagy nehezen szánom rá magam, hogy elmosogassam. Amíg a férjem Barátok közt-öt nézi, sikerül valahogy elsikálnom az edényeket (nem szeretem ezt a sorozatot, idegesít valami oknál fogva. Ez úton is elnézést kérek a sorozat rajongóitól). Miután kész vagyok leülök és kezdődik az ásítozás időszaka, ami addig tart, amíg el nem alszom. Csak az elalvást nehezítik a rosszullétek, amelyek újból jelentkezni kezdtek, de most kivételesen este jelentkeznek. E mellett a fejfájás és az orrdugulás, valamint a gyakori dupla nullás helyiség látogatása zavarja a nyugodt álmomat. Ennek ellenére teljesen jól zajlik le a terhesség. A múlt héten voltam ultrahangon (sajnos nem volt erőm hamarább beszámolni róla). Az anyósomék jött velem, igaz dolguk volt Esztergomban, ezért jöttek ők is és amíg az apósom valami alkatrészt ment vásárolni, addig mi vártuk a sorunkat az ultrahangon az anyósommal. A vizsgálatra egyedül mentem be. Iszonyatosan izgultam és féltem, mert nagyon féltem attól, hogy esetleg elhalt a baba vagy valami daganatom van. A doktornő, aki készítette az ultrahangot nagyon kedves volt és megnyugtatott, hogy minden rendben van, nem kell félni. Az is kiderült, hogy pontosabban 10 hetes terhes vagyok (ez múlt héten volt, most már 11 hetes). Az eredménnyel mentem egyenesen a nőgyógyászhoz, aki írt egy papírt, mellyel csütörtökön meglátogattam a védőnőt. Így most már hivatalosan is kismama vagyok. Holnap megyek vérvételre, majd jövő hét hétfőn a nőgyógyászhoz vissza és jöhet a 12. heti ultrahang.
post signature 
Most pedig szeretném bemutatni Kreen készleteit, amelyek nemrég jelentek meg. Az első készlet címe: Tragedic Opera, mely egy collab és ingyenes. Íme a készlet:
Megvásárolható ITT
Az én oldalamat Andrew Lloyd Webber musicalja ihletett meg, melyet sikerült végre látnom is.
A másik készlet szintén collab, ez azonban nem ingyenes. A címe: Joie Enfantine. Íme a készlet: 
Megvásárolható ITT
Elég nehéz volt ezzel a készlettel dolgozni, mert nem az én stílusom. De sikerült valamit összehozni. Mutatom:
Ehhez a készlethez tartozik egy ingyenes add-on is.
ITT megtalálható az add-on
Az oldalam pedig a következő:
A fotón szereplő kislány nagyon édes és aranyos, ezért másodszor is felhasználtam. Hamarosan mutatom a másik oldalt, melyen szerepel a fotó.

Kellemes napot kívánok mindenkinek!
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése