Öt órai tea

 Igazság szerint mostanság nincs nagy kedvem a blogoláshoz. Néha annyira el vagyok fáradva, esténként pedig nehezen alszom el és akkor sem pihenem ki magam rendesen. Ez pedig a hangulatomra is hatással van. Ebből pedig az következik, hogy nincs kedvem leülni a gép elé és betűket pötyögni egymás után. Így mostanság nem éppen a készlet megjelenésének napján mutatom be az újdonságokat, hanem amikor sikerül magam rászánni az egészre. És persze a galériákkal is így vagyok.Most Bettiee legújabb készletét hoztam. A készletről az angliai öt órai teák jutottak eszembe. Sokszor olvastam róluk, így magam elé képzeltem a szertartást, amikor mindenki leül egy kényelmes székre, fotelba. A kis dohányzó asztalkán ott a teás kanna és a finom csészécskék. Tálcán teasütemények esetleg szendvicsek sorakoznak és miközben a teájukat körtyolgatják, jóízűen beszélgetnek. Gondolom ez már csak pár előkelő családnál szokás, akik ráérne teázgatni, vagy esetleg csak vendégek érkezésekor. Szóval Bettiee legújabb készlete, mely a Delicious cup címet viseli pont ezt a szokást idézte fel bennem.
Megvásárolható a Digi-Boutik-nál és a Scrapbird-nél
Az oldalamon felhasznált képet nagyon szeretem. Nagyon gyönyörű rajta a nő, régi fekete-fehér filmeket idéz.

Kellemes napot kívánok mindenkinek!
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése