Hideg van!

Főleg reggel. Bár csak az ablakból látom a gyepen, hogy éjjel nem volt meleg. Ja meg a kutyákon. Eddig előszeretettel aludtak az ajtóban (így sokszor az ember úgy jutott be a házba, hogy átzuhant a kutyán - kinek Bogi a neve és puli a fajtája), vagy a régi padon. Igaz a pad a másik kutyus, a Borzas (ő pumi kutyus) kedvence volt. Most azonban két régi és kiselejtezett fotelben kuporodnak össze. Persze megy a verseny a jó helyekért, bár az egyik fotel extrával is rendelkezik. Egy régi pléd tartozik a fotelhoz. De télen ez a terasz közepén lesz (mármint a pléd) és a Bogi, a Borzas és az udvar királya, egy nevenincs macsek összebújva alszanak majd. Most csak dióhéj van a teraszon, mivel ez a kedvenc csemegéje a lányoknak. Persze megy a verseny, hogy ki szedi össze hamarább a diót, de eddig mindig a kutyák nyertek, nem kis bosszúságomra, hisz naponta akár kétszer is seperhetem a teraszt. Szóval ez jelzi, hogy itt az ősz és hamarosan itt a tél. Persze Bettiee is felhívta a figyelmünket a tényre a Winter dreams című készletével, ami már réges-rég a boltokban van, csak én vagyok lemaradva. Sajnos lebetegedtem, vagyis az anyósomtól elkaptam a náthát és nem volt kedvem, se erőm. Meg nem alszom éjjel valami jól. Minden bajom van. Vagy ég a gyomrom, vagy iszonyúan éhes vagyok, vagy szomjas, vagy hányingerem van. Általában ilyen sorban váltogatják egymást a problémák. Aztán meg olyan vagyok, mint egy savanyú citrom reggel, ezért inkább kilencig az ágyban maradok és nem kelek fel hét órakor. Mert reggel olyan jót tudok aludni. De vissza térve Bettieehez, egy igen szép téli készletet alkotott mindenféle extrákkal. Mutatom is:
 Kereteket is vehettek hozzá: 
Esetleg gyorsoldalt: 
Szegélydíszt (igazából nem tudom, mi az igazi magyar megfelelője):
De meg lehet vásárolni egyben is:

A következő boltokban kapható:

http://img709.imageshack.us/img709/2098/142514.gif

http://i42.servimg.com/u/f42/16/92/04/37/scrapb10.gif

http://i42.servimg.com/u/f42/16/92/04/37/hfpbln10.gif

Már csak az én oldalam hiányzik:
Kellemes napot kívánok mindenkinek!
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése