Névjegykártya

ATC kártya készítése az e heti kihívás témája a CEWE-n. Nagyon sokan megpróbálkoztak vele ahogy láttam, ezért én is neki láttam volna. Csakhogy a program amiben akartam csinálni megbolondult (PhotoFiltre Studio). Eddig minden OK volt vele, január elején kezdte a hülyeségeket produkálni. De miután újra telepítettem megjavult. Most azonban újból kezdte és nem lehetett vele dolgozni, mert a végeredmény egy csíkos katyvasz lett. Ezért elővettem a Photoshopot. Mivel ez angol és nagyon ritkán használom, ezért időbe telt, amíg elkészültem az egésszel. A férjemnek ma megkellett mutatnom, hogy mi miatt mentem lefeküdni hajnali 1 kor és kért ő is egyet. Sajnos még nem volt időm és alkalmam hozzálátni, mert ma Pesten voltunk délután, holnap szintén elkisérem a férjem Szlovákiába „üzleti útra”(néha a boltokban és a benzinkutakon azok akik tudnak és értenek magyarul szándékosan nem szólalnak meg, ezért kell valaki, aki tud szlovákul). Most megmutatom itt is (a Cewe-re már tegnap este felraktam) amit produkáltam. Inkább névjegykártya, mint ATC kártya lett szerintem.



Felhasználtam: 
Moani - Romantic Wedding (óra és lepke)
MK Designs - Oh, what a night! (rózsa)
a többi az Elemnt heart soul készletből van, akinek designerét nem tudom, hogy kicsoda :(

Most megyek, mert sürgősen meg kell néznem egy filmet és már 5 percenként emlékeztet a párom e tényre.

post signature

2 megjegyzés:

  1. Kék rózsa...a "halálom" - Zuram nem győzte venni, míg udvarolt nekem :)
    Ezek a színek, cirádák...olyan régiesen hangulatos, szép darab!

    VálaszTörlés