Inspirációs határidő napló

Végre egyedül vagyok itthon, ezért van egy kis időm neten böngészgetni és remélem scrapre is jut időm. Véletlenül találtam rá egy blogra, ahonnan le lehet tölteni egy inspirációs határidő naplót. Szerintem nagyon jó ötlet, bár nekem van már egy határidő naplóm (szép lepkés), de emlékszem, hogy álltalában ezekből a kis naplókból minden évben minimum 2 darab van a tulajdonomban (volt olyan év, amikor 5 is volt, minden táskámban 1). Nagyon megtetszett, mert csak kinyomtatom annyi példányban amennyiben akarom és kész is. Sajnos a nyomtatónkból kifogyott a festék, ezért várnom kell vele, míg nem tudunk festékpatront beszerezni. Mutatok egy előnézeti képet:
További részletek és letöltés ITT

Ezt a naplót aztán kiegészíthetjük még további oldalakkal, amiket szintén ezen a blogon megtalálhattok. A blogtulajdonosok nyomtatható blogbeosztással bővíthetik a naplójukat. Ezenkívül azoknak, akik megfogadták, hogy az új évben ledobják fölös kilójukat, azoknak pedig itt a wellness napló. De ezeken kívül szerintem érdemes körülnézni ezen a blogon, sok érdekes dolgot találhatunk.
Ha majd ki tudom nyomtatni, terveim szerint összevarrom, mint a könyvkötők, és készítek egy kemény borítót hozzá. Már készítettem egy jegyzetfüzetet hasonló képen karácsonyra az anyósomnak. Megmutatom és ha valakit érdekel, valamint ha majd lesz egy kis időm, leírom hogy hogyan készítettem.






Remélem hamarosan mutathatom a scrappes oldalaimat is. Kellemes napot kívánok mindenkinek!

post signature

3 megjegyzés:

  1. Buék! De jó ez a könyvkötészeti kütyü! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm szépen, hogy megosztottad a naplót!
    BUÉK!
    Via
    urban-eve.hu

    VálaszTörlés
  3. Mi az hogy érdekel a könyvkötészeti projekt! Várom, hogy részleteket mutass belőle hogyan is kell, illetve a scrap oldalaidat! BUÉK!

    VálaszTörlés