Alkotói válság

Elkapott... Egy ideje már tart, kb december eleje óta. Sajnos nem tudok semmit sem alkotni, semmi ihlet, és semmi sem tetszik. Úgy érzem, hogy csak tökéleteset mutathatok be és ezzel görcsössé válik az egész. Elment valahogy a kedvem. És egyáltalán nem tudok ráérezni a Karácsonyra és a téli készletekre. Gondoltam tartok egy kis szünetet, mert semmi ihlet és ha van is egy idő után elmegy a lelkesedés, mert az jár a fejemben, hogy nem lesz jó. A múltkori két oldalamat is azért mutattam be, mert úgy éreztem, hogy ha már megcsináltam ne csak a gépemben lapuljon. Igaz ezek még nem olyan vészes oldalak voltak, mert mindennek ellenére tetszettek és úgy gondoltam, hogy megmutathatom őket. Mostanság csak félig elkezdett munkáim vannak, amit aztán ki is dobok, mert túl magasra állítottam magamnak a mércét. Ezenkívül a kihívások sem inspirálnak, mert a karácsonyi témában egyáltalán nem tudok semmit sem letenni az asztalra. Valamint nincsenek képeim se, amik köré alakíthatnám az oldalt. Így most elvonulok csöndes magányomba és igyekszem inspirálódni, nézelődni mások munkái közt. Ha mégis ihletést kapok, akkor első lesz, hogy felteszem a képet. Ja és majd akkor senki se csodálkozzon, hogy a tél és Karácsony közepén nyári oldallal jövök. Én sosem voltam normális. Ha erre van kedvem és hangulatom...
Most mindenkinek jó éjt kívánok!
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése