Advent Bécsben

Valahogy mostanság nem megy az alkotás. Alkotói válságban vagyok. Nem tudok ráérezni a karácsonyi hangulatra és így nem is tudom megjeleníteni a képeimen. Az az igazság, hogy 23 évig a karácsonyról annyi fogalmam volt, amit a tévében láttam a különböző karácsonyi filmekben. Gondoltam ezért nem is erőltetem a témát. De azért néha-néha próbálkozok kisebb - nagyobb sikerrel. Sokat gondolkodtam, hogy közzé tegyem-e de végül úgy gondoltam, hogy mivel nem vagyok tökéletes és még csak nemrég kezdtem a scrapbookot, ezért nem vesztek semmit azzal, hogy megmutatom próbálkozásaimat.
Kezdjük a múlt héten készült oldallal, amit eredetileg a Cewe kihívására készítettem, de lemaradtam róla. És egyébként sem sikeredett valami jól. Az egész oldal a múltkori bejegyzésemben mutatott Roben-Marie készletből készült.



A kihívásról valójában azért maradtam le, mert elég sok elfoglaltságom volt hétköznap és bár elkészült az oldal, de nem volt nagyon időm feltölteni. Ezen kívül a hétvégénket Bécsben töltöttük a férjemmel és a sógoromékkal. Szép élmény volt, készültek is képek. De legközelebb inkább csak a férjemmel szeretnék menni, mert nem sokat láttam a városból, mert a sógoromék McDonalds-ot vagy BurgerKinget kerestek. Sajnos én nem vagyok az a hisztizős fajta, aki minden áron érvényesíti az akaratát, ezért a belvárosban lévő vásárból nem sokat láthattam, mert nem akartuk megváratni a buszon utazókat. De azért így is gazdagodtam élményekkel, amiket a Schönbrunn-i kastélyban szereztem. A következő oldalam az ott készült képekkel készült. Ezt inkább igyekeztem téliesre készíteni. A szalma angyalka utalás arra, hogy minden dísz, csecse-becse amit láttam a kastély kertjében felállított bódékban kézzel készültek. Ez szerintem már valamicskével jobb, de nem az igazi.


Felhasználtam:
Faba Scrap Design - Smells like Winter
Doudou´s Design - Brillian Christmas Alpha


post signature

3 megjegyzés:

  1. :) Lesz azért mit szkreppelni gondolom... Puncsot kóstoltatok, mert az ottvan..?!

    VálaszTörlés
  2. Nem tom, mi az elégedetlenség tárgya!
    Az első képed nekem kimondottan ütős. Az egyszerűsége és a mögötte rejlő tartalom miatt.
    És a másodikkal sincs gond...lehet, hogy én szépiáztam volna az alsó képet, mert az NEKEM túl kék a képedhez, de ha épp ez volt a cél, akkor meg jó...Az ág a gömbökkel meg sztem kimondottan guszta!

    VálaszTörlés
  3. Hisztizésből majd jól továbbképezlek :)
    Tetszik mindkét oldalad színvilága, nagyon szép, télies papírokkal dolgoztál. Az első oldalad lájkolnám (brrr, de utálom ezt a kifejezést), nekem nagyon bejön ez az egyszerűség, ami hagy a lényegre, a mondanivalóra koncentrálni; és majd most Te is megtapasztalod Férjecskéddel az Ünnep lényegét!

    VálaszTörlés