Gyere velem!


Sok víz lefolyt a Dunán, amióta nem írtam ide. Sok minden történt velem, amit most nem részleteznék, aki ismer személyesen, az tudja mi a hallgatásom oka, aki meg nem, de érdekli, keressen meg és elmesélem. :)
Azonban röviden annyi, hogy új dolgok kezdtek érdekelni, új tervek vannak, amiknek a kivitelezése folyamatban van.
A scrap érdekel, de már csak hébe-hóba foglalkozom vele, általában fotókönyvet csinálok ismerősöknek, rokonoknak. Néha képeslap, vagy naptár is készül digiscrapban. Ezeket nem szoktam sehol nyilvánosan közzétenni, mert másnak készül, akik annyira nem szeretnék, ha ország-világ látná.
Régi álmom vált valóra, amikor főiskolára jelentkeztem és programozást kezdtem el tanulni. Mellette webdesign tanfolyamot is elkezdtem. A terveim is ez irányba mutatnak. A megvalósítás első lépéseként új blogot hoztam létre. Ezt nem törlöm, de már nem hiszem, hogy valaha is írok még ide. Ezért az új blogomra invitállak, persze ha érdekelnek az egyedi grafikák, programozás, logó és webdesign.
A blog elérhetősége: BlisszArt
Van Facebook oldala is, amit ha követsz nem fogsz lemaradni az újdonságokról: BlisszArt Facebook oldala

Még szeretnék a figyelmedbe ajánlani egy másik Facebookos oldalt. A karácsony manónk, Poppy létrehozott magának egy saját oldalt, ahol meg lehet mindent tudni a karácsony manókról, hogy tölti nálunk az adventi időszakot és persze az ünnepi készülődéshez is add tippeket. Őt a Poppy the Elf oldalon tudod követni.

Most pedig búcsúzom, remélem találkozunk az új helyen.
Szia!

(Fotó: Pixabay)
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése