Esküvő és ajándék

 Amíg Horvátországban voltam nyaralni a Cewén egy szuper kihívás volt, aminek a lényege, hogy mindenki olyan témájú oldalt készített, amilyet akart, majd Krisssz egybegyűjtötte a témákat és mindegyiken végig megyünk kihívásként. E hétre Mr.Random Cirade-nek kedvezett, aki esküvői témájú oldalt készített még akkor. Így elővettem újra egy képet rólunk és készítettem egy oldalt. Már rég volt, hogy esküvői képből készült oldal, mert nagyon ráálltam a vintage fotókra. Most azonban kivétel tettem. Sajnos már nem tudom, hogy melyik fotó nem volt még megscrappelve, mert a kész oldalakat kis szoktam menteni helytakarékossági okokból.
Credit:
WendyP Designs - Stacked Paper Template freebie
Dido Designs - Fresh love, Pink Spring
De ezzel még nem ér véget az esküvős oldalak sora. Mert még van egy, melyet Secimától kaptam ajándékba. Köszönöm nagyon szépen neked itt is, és remélem én is hamarosan tudom viszonozni! Még kb. tavasszal a Cewe-s kép egymásnak játékban küldtem neki jó pár képet, hogy nyugodtan tudjon válogatni. Akkor teljesen más képet használt fel. Most azonban a kihívásra ő is szeretett volna jönni, de nem nagyon voltak esküvői fotói, ezért az oldalát a mi képünkkel készítette el.
A fotóról annyit kell tudni, hogy ez akkor készült, amikor átöltöztem már menyecskeruhába, amely a falu szlovák kisebbségének népviselete és az anyósom ötlete volt ez a fajta menyecskeruha. Az elején ódzkottam tőle, de aztán egy kis átalakítás után jól állt rajtam. A fotósunk mindenhol velünk volt ahova mentünk, akár kértük akár nem. Így eltudta kapni ezt a pillanatot is. Az egész „verekedés” férjem egy bolondos beszólással kezdődött, ami megtorlásért kiáltott és meg kellett  „fenyíteni”, de csak egy tálca volt kéznél. Persze a fotós rögtön reagált és készített egy-két képet, amikor meglátta az anyósom, hogy mit csinálunk és beszaladt a sodrófáért. Így készült végül ez a kép.

post signature

3 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, hogy leírtad a kép történetét. Már ezért is megérte elővennem és készíteni belőle neked egy oldalt. Örülök, hogy sikerült vele örömet okoznom. Amit te készítettél az is csodás lett. Szerintem ezeket a fotókat többször is érdemes megszkreppelni, mert ha más hangulatba vagy, akkor más oldal születik.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép történet!!! Teljesen odavagyok érte! A népviseletes ruha is tetszik!

    Nekem nem volt menyecske ruhám, de mentségemre szóljon, olyan hideg volt, hogy nadrág és pulóver kellett. Ja, és szétvert az eső minket, meg dörgött-villámlott az igenek kimondásakor. Ez egy kicsit romantikus is, mivel hangsúlyt adott az egésznek. Köszönöm, hogy te boldogságodba is bepillanthattam!

    Remélem, jól kipihented magad!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az észrevételt. Pótoltam a hiányzó oldalt a blogomban.

    VálaszTörlés