Tinik

Kreen újabb készlete jelenik meg a boltokban, melynek címe Tinik. Ez egy igen fiús készlet és ahogy majd látjátok az előnézetből elégé gondban voltam, hisz kevés elem van ami jó pakolásnak, vagyis az én virágos, szalagos stílusomnak megfelelne. Most a készlethez nem tudok direkt linket tenni, így csak Kreen boltjához vezető linket teszek ki (mivel nem vagyok itthon, ezért a direkt linket majd csak pénteken tudom beilleszteni).
Megvásárolható Digiscrapbooking.ch-nál
Én az oldalamat az öcsémről készítettem. A fotó a ballagási tablójáról való, amit most kaptam meg. A ballagása június végén lesz, mivel Szlovákiában a gyerekek június végéig járnak iskolába és hétköznap ballagnak el (nem szombaton, mint itt), persze kivételt képeznek a középiskolások, ők már júniusban nem járnak iskolába. Sajnos elszámoltam egy évvel magam, azt hittem, hogy még csak nyolcadikos, de kiderült, hogy már kilencedikes (az általános nálunk 9 osztályos, de volt 8 osztályos is). A fotóval kellett egy kicsit játszadoznom, mert nagyon sötét volt, szürke és fekete árnyalatú. A fotókeretet Beedee template-jéből csentem ki. Köszi Beedee!

post signature
Valószínűleg amikor olvassátok épp a Plitvicei tavaknál vagyok. Nem tudom a programot, bár mondták, hogy adtak az anyósomnak egyet, de elkeverte. De most már mindegy lesz. Hétvégén eléggé izgultam már, életemben először láthatom majd a tengert. Pénteken az anyósom feljött, hogy megnézze mit pakoltam be, de semmit sem készítettem még elő, csak listát írtam. Varrtam magamnak egy sortot (sajnos magamra valót nem tudtam venni, mert piacon voltunk és ott elég vékony lányokra árultak sortot) egy fenéknél kiszakadt farmernadrágból. Persze nem vagyok profi varrónő, de tudok egyet s mást. Nagyon szép varrógépem van, a férjem nagymamája adta, villanyra működik, de mégis úgy néz ki mint a régi lábbal (vagy kézzel) hajtós varrógépek. Majd mutatok róla egyszer egy képet.
Szombaton már alig vártam a vasárnapot, míg vasárnap már nagyon izgatott voltam. Ötször átnéztem, hogy mit kell bepakolni, mit raktam be, mit felejtettem el stb.
Azt, hogy hétfőtől csütörtökig mi történt egy másik bejegyzésben mesélem el.
Szép napot mindenkinek!
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése