Így kezdődött

A digitális scrapbook akkor kezdett először érdekelni, amikor magamnak kellett elkészíteni az esküvői meghívókat. Mivel elég drágák voltak a meghívók és bizonyos darabszám alatt nem minden cég vállalta el a meghívók elkészítését (pechemre mind olyan cég volt, ahol a kínálatban az általam elképzelt meghívók szerepeltek), elhatároztam, hogy magam megcsinálom. Ötletekért keresgéltem a neten és (főleg külföldi oldalakon) sok scrapbook-os megoldást találtam. Sajnos nem volt sok időm a technika elsajátításához, így csak egy egyszerű oldalt készítettem. Íme:



Egy ideig nem volt időm mással foglalkozni, csak néha tudtam a neten nézelődni scrapbook témában. Rá is találtam két oldalra CEWE - re és a scrapbook.hu - ra. Sok mindent tanultam és miután lezajlott az esküvő igyekeztem kipróbálni a tanultakat az esküvői fotók felhasználásával. A CEWE-t azért is szeretem, mert minden héten van valami kihívás, és így sikerül fejlődnöm, mert kell egy kis ösztönző erő. A kihívások pedig nagyon tudnak ösztönözni. Remélem hamarosan sikerül felzárkóznom a tapasztalt scrapbookosokhoz!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól sikerült,szépek a szinek harmonikussak,nekem tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen sikerült a meghívótok! Gratulálok!
    Nálam már haladó vagy a CEWE-n. Nekem az a fontos, hogy a fotó, a tartalom a kivitel összhangban legyen! Ez - az én véleményem:-)

    VálaszTörlés