Kréta és pocak


Oly gyorsan telik az idő! Ezt azon veszem észre, hogy Jázmin még csak nemrég született, de már nemsokára egy éves lesz! Egy évvel ezelőtt még a pocakomban volt és álmodoztam arról, hogy milyen is lesz majd vele az élet. Terhességem alatt nem készült rólam kép, később gondoltam rá, hogy milyen jó lett volna megörökíteni a pocak növekedését. Amikor az utolsó ultrahangon berendeltek a kórházba gondoltam egyet és gyorsan készítettem egy képet a hatalmas hasamról. Akkor már plusz 27 kilogramm volt rajta és jó, hogy két nap múlva megszületett Jázmin, mert eléggé megviselt ez a súlyfölösleg. Pedig a védőnő tanácsa szerint ettem, de valószínűleg én a levegőtől is híztam.
Ezt a képet használtam fel a Cewe eheti kihívására, aminek a lényege annyi, hogy a használt fotó rólunk szóljon. Valahol láttam egy olyan elrendezést, ami úgy nézett ki, mintha egy iskolai táblára pakolták volna fel a fotókat és elemeket, megspékelve egy kis kréta hatású díszítéssel. Kerestem freebie-t, de nem találtam, így gyártottam magamnak. A szöveg krétás hatását a következő tutorial alapján készítettem el: Chalk Text Effect
Próbálgattam ez alapján pár kréta hatású díszítést is készíteni, de sehogy sem sikerült. Így annyiban hagytam. De mivel csak nem hagyott nyugodni és így éjjel próbáltam kitalálni, hogy milyen megoldás lenne jó. Egyszer csak megvilágosodtam. A megoldás igen egyszerű volt: Készítettem egy pattern-t. A díszítéseket shape-val megrajzoltam, majd kijelöltem őket. Nyitottam egy új réteget és ezen a rétegen kitöltöttem a kijelölést a pattern-nal. A shape-t pedig kitöröltem. Ennyi az egész. Lehet, hogy létezik még egyszerűbb megoldás, de nekem ez jutott az eszembe. A kész pattern-t és a hátteret megosztom veletek. Csak kérlek ha használjátok, a credit-ben tüntessétek fel! Köszönöm!
A letöltési linkek:
Pattern
Chalkboard background
Most pedig mutatom a kész oldalam:
Felhasználtam:
Manue designs - 2013
Lilas - Summer day
Yelina - Feelings
Kellemes napot kívánok mindenkinek!
post signature

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése