Egy kis meglepetés



Annak alkalmából, hogy a blogot újraindítottam és próbálom megújítani, szeretnék egy kis ajándékkal kedveskedni. Ahogy egy előző bejegyzésben írtam, elvégeztem az elmúlt időben pár kreatív tanfolyamot. E tanfolyamok gyakorlásaként és apropójaként készítettem egy pár oldalas egyszerű színezőt. Nem nagy szám, tudom, de ezek megtervezése és megrajzolása sem párperces feladat, főleg úgy, hogy csak most ismerkedtem meg az Adobe Illustrator és InDesign használatával. Mégis mivel nagy divatja van a mindenféle színezőknek, talán jól jöhet azok számára, akik ki akarják próbálni, milyen érzés is. A sima színező mellé készítettem gyűrűkalendáriumba való verziót is, három méretben egy információs oldallal együtt.


A színező elérhető ITT


Színező és információs oldal Filofaxba:





Használjátok egészséggel! Ha megosztod, kérlek hivatkozz rám! Köszönöm és szép napot! post signature

A bejegyzésben található képek mind a Pixabay-ról származnak.

0 kedves üzenet:

Megjegyzés küldése